Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Det blev lite mer enligt plan idag :)

Av Cina - 31 juli 2012 21:46

Så ja, känns lite som att ordningen är återställd idag.


Pengarna hade landat rätt efter en färd i cyberspace o fanns idag på Volvokortet   . Så bilen hämtades hem o jag har njutit en sväng precis av att glida runt med yallafall för tillfället klar sikt....lär väl minst vara ett tjog insekter ute i morgon under färden till o från jobb. Jag kan inte minnas när rutan var så klar senast   .


Annars har dagen i övrigt varit riktigt bra med ett härligt flitigt gäng på jobb, jo vi t o m hade tid till lite småsnack o skratt   .



Nu är jag precis hemkommen efter en liten spontan tur till klubben, liksom lite omväxling från att ta promenad hemmaomkring så bidde det lite småövande med Yalla o snack med klubbkompisar. 


Yalla var ganska pigg på att öva idag, och jo vi körde lite FS-utskick o idag var det fart under galoscherna tycker jag...lite deja-vu från i våras.



Annars har tankarna idag då och då vandrat till min syster, som idag skulle fyllt 47 år   . Hoppas du har det bra Lotta  .


  




 
 
Nina

Nina

1 augusti 2012 07:41

Det är sannerligen gött med en ny vindruta, efter 36 000 mil är den normala vindrutan rätt blästrad om man säger så :/. Härligt att träningen kändes bra! //kramar

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Ssusanne

1 augusti 2012 07:54

Det är viktigt att kunna se bra ut......
Skönt med bra träning och det blir det väl även ikväll;-)))

 
Petra

Petra

1 augusti 2012 10:00

Skönt att ha bilen i toppform igen :)! Vi ses ikväll! /kramkram

http://www.petraoschafern.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards