Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Cina - 19 juli 2012 06:33

Vaknade i tid - härligt

Slapp bli blöt på morgonrundan med Yalla - myyyycket härligt

Nu hoppas jag det rullar på denna torsdag, första arbetsdagen efter semestern.


Gårdagen blev en skön och trevlig dag i gott sällskap     och utan skurar!!!! Yalla spårade som en stjärna o skötte sitt uppletande i raketfart och med fina ingångar till mig och bra avlämnanden. Tjohoo. Sedan avslutade vi semestern med att träffa Mariana o Dakky i Lund - våra två fyrbenta röjde järnet och hade kul ihop....med vissa kommunikationsklurigheter...Dakky ville gärna att Yalla skulle försöka ta hennes orange "banan" men Yalla ville bara jaga,jaga o jaga   .


Nu lär min nyvakna blogglust kanske att fortsätta vara ngt mer korthuggen o kanske sporadisk under veckorna yallafall.....vi får se, men nog ska jag försöka skriva av mig lite här.


 


  

Ovido - Quiz & Flashcards