Direktlänk till inlägg 11 september 2012

Najnelleven

Av Cina - 11 september 2012 06:37

Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.


 


Idag blir det lite extragott till kvällen för denna lilla 5-åriga snäcka - Yalla   ...o alltså, ett stort Grattis till Demonen's Y-kull.





 
 
Nina

Nina

11 september 2012 16:40

Apselut stort grattis till alla Y-bisar men framförallt grattis till oss som fick vars en :). //Kramar

http://www.palmstrand.se

 
Ingen bild

Kicki

13 september 2012 07:55

Tänk att jag glömde det i år också.
Hon får ha lite grattisgodis från mig när jag träffar henne.
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Av Cina - 21 augusti 2012 21:31


Känner mig med mina mått mätt lite wild'n'crazy just nu     o det bara för att jag vågade trycka på knappen, "boka och betala". Ja inte bara för det egentligen utan oxå för att jag bara bestämde att jo det är okej o sticka iväg själv, i slutet av jan...

Ovido - Quiz & Flashcards