Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Cina - 27 juli 2012 06:30

Inga "spöken" eller fotografer idag och jag var uppe låååångt innan kl 7 vilket enligt det jag hörde på radion skulle betyda att jag inte kommer att lida av morgontrötthet under det kommande året....nähä, eller hur! Noterar detta o så får vi se när vi är framme i ja den där lite mörkare tiden som kommer   .

Just kl 7 är tydligen ett magiskt klockslag o då undrar man ju....hur blir det för de som har semester idag o sover länge? Blir de extra trötta på morgnarna ett år framåt?


Ja ja - uppe e jag o inte fick jag se några spöken eller fotografiintresserade på morgonturen idag inte   . Utan det var HoppeHare, KalleKanin o Skatorna som var igång som vanligt där vissa kaninen idag visade tecken på att ha kollat in oss och vår runda så de slutat stressa undan....hmm inte riktigt kul för mig, men söta är de   .


Gårdagskvällen gick i pausens tecken mellan promenixer med Yalla, o hon var nog nöjd med det för det blev ju istället för övande tid till bus på uteplatsen.   o så fick hon sina klor klippta minsann.


Nu laddar jag igen för jobbet - i helgen tror jag minsann att kalufsens färg ska få en uppfräschning....o så blir det väl lite spår o sånt där.


  


Ovido - Quiz & Flashcards