Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Cina - 23 juli 2012 06:34

Efter en skön morgonpromenix i solsken sitter jag så o käkar min lilla frukost o är redo för en "riktig" måndag o arbetsvecka, för starten förra veckan var ju liksom bara en uppmjukning med en Torsdagsmåndag o snabbt fredag   .


Nu startar inte bara de riktiga arbetsveckorna utan oxå "Skärpning Cina". Det har blivit alldeles för mycket sötsaker o extragott under en rätt lång period....o nu sitter de där, de där extakilona som jag inte ska ha. Det känns i en del kläder jag tar på mig och jag känner det när jag ska röra på mig.....o har sett på ett par bilder   .


Så nu blir det bara "vanlig mat" i veckorna, ev. godis o gottigott i helgen.....o den där lilla extraportionen ska vara ett minne blott.


Lägger jag till fler riktiga långisar - raska promenixer på miiiiinst 45 minuter - så ska extavikten verkligen kunna försvinna.


Den bästa supportern, Yalla, i att promenera mer o längre lär hänga på med glädje   


 


  




Ovido - Quiz & Flashcards