Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Fortsatta utmaningar?

Av Cina - 16 augusti 2012 06:44

Gårdagens arbetstimmar förflöt ganska lugnt förutom att min kollega och "wingmate" var sjuk. Tack o lov är vi just nu rätt bra framme så det var inga stora ansträngningar som behövdes för mig att klara dagen.


Hemma i vanlig tid och så tog jag mig en liten, liten powernap innan det var klubbtajm o jag försökte fundera ut en plan för träningen.


Väl när jag o Yalla skulle öva lite så kom så utmaningen och det handlade mest om mig själv. Min känsla o mitt humör tillät jag tilta något o det räcker att uttrycka det så.



Så tyvärr var min sinnesstämning inte den bästa och jag gjorde det dumma valet att låta "tilten" ligga i vägen för en fokuserad träning med Yalla   . Nu blev ju inte allt pannkaka för det eftersom Gosia o Petra höll "koll" på mig   och såg till att få mig att vara i stunden, yallafall.



Idag tror jag det blir lite FS-övande hemmavid - o jag har min uppgift klar för mig, att åter komma ihåg att vara i stunden.


  

 
 
Nina

Nina

16 augusti 2012 07:48

Ajamen - tilta så där rakt ut i luften är ju onödigt. Gött att du hade stödhjul iaf :). Ha en go torsdag! //Kramar

http://www.pamstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards