Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Cina - 2 augusti 2012 21:43

  Då är lite av månadsbokslutsstressen över   - för julimånad. Klimax är alltid dag två efter månadsskifte då vi ska försöka få bokfört så mycket som möjligt av alla fakturor som hör till månaden....denna gången måste jag säga att det kändes ovanligt samlat under hela dagen och veckan   


Såklart blir jag extra trött av att det inte varit möjligt till samåkning.


Körandet har annars gått himmelens smidigt sen jag kom tillbaka från min semester, för såklart märks det framförallt i morgontrafiken att det är semestertider. Men nu så är de flesta på G tillbaks   o det gäller att se upp liksom.


Träningsmässigt känns det sisådär....ja alltså vi tränar eller rättare sagt övar lite, men jag hittar liksom inte den där kicken. Lite som varför liksom?!


Jag tycker att vi är duktiga, att vi har förbättrat oss i mycket och har fått än mer verktyg (bildligt menat) i vår träning....o övar på det som känns svagt som framåtsändandet (utskicken från mig) och platsliggning både här o där (mycket för att jag ska "bearbeta" mig själv, för jag är fullt på det klara med att det är ngt med mig som gör att hon kommer tillbaks till att resa sig)....men ändå, varför öva liksom? 


Tror minsann jag får ta o kolla in tävlingskalendern och yallafall anmäla ett par stycken, så jag har ett mål med träningen så kommer nog svaret på varför.


Igår testade vi rallylydnad, nybörjarbana, och jo det var lite småkul   . Yalla undrade liiiiite va som hände men jag tycker nog hon hängde med bra, värre var det med mig. Andra rundan gick såklart bäst.


Imorgon är det tack o lov fredag igen....o jag tror minsann att det ser ut att bli lite sol i helgen, så kanske det blir till att utnyttja presentkortet på Plantagen o fixa lite nya blommor till krukorna?! O så såklart någon hundig aktivitet.


 


  



Ovido - Quiz & Flashcards