Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Cina - 8 oktober 2010 08:18

Gårdagen blev en rätt "mänsklig" dag   , på det viset att jag o Lotta tog oss en tur utanför kommunen utan hundar i bilen. Vi skulle minsann kolla in en av dagens stora marknadsplatser för allt från bildelar till 500 sorters godis, dvs vi körde till Löddeköpinge   


Hamnade på en Outlet med "vanliga" kläder och jodå något fynd hittade vi allt...men såklart är tipset att vara där lite då o då för de får hela tiden in grejor.....bara liiiite långt att köra typ varje vecka   , räcker ju med de mil man tillbringar annars i bil liksom. (kör man långt vill man ju nästan ha garanti på att fynd görs)


Såklart gick vi in om CenterSyd oxå för visst ville vi kolla även i de där lite mer köpcenterklassiska butikerna oxå.


Efter några mysiga timmar i affärer så bestämde vi till slut att det var dags att åka hem igen. Båda två nöjda med dagens inköp till oss själva   .


Sen craschade jag en stund på soffelocket och fixade så småningom lite middag. I dagsplanen fanns tankar kring lite rapportträning med Mattias o Trym men vi var klena igår o lät vädret avgöra att det inte kändes rätt   , regn o blåst....inte kul.


Så jag hamnade nere på klubben o övade lite stilla ihop med Yalla - tog en fika och hamnade sen på TS-möte....inget längre möte dock o tack o lov så fick jag en fusklapp kring lite rapport från vår grupp   . Ingenting att göra affär av...jag var ändå där på klubben, hade inget annat för mig o det kändes rätt bra att kunna representera vår grupp helt enkelt.


Hemma igen strax efter åtta o satte mig framför dumburken....hörde en knackning på dörren o där ute stod grannens fd kärlekspartner *suck*. Frågan som kom var om jag visste var grannen var ???   Ehhh näää - o så tänkte jag, blanda inte in mig i era duster....mina axlar lånar jag gärna ut, men då helst till mina vänner o njaee den där mannen räknas liksom inte dit ännu på det sättet.


Nu ska jag pilla i mig lite frukost, göra mig klar för optikerbesök o lite dagligvaruhandel.


Ha en skön fredag alla   

Ovido - Quiz & Flashcards