Direktlänk till inlägg 27 april 2011

försöka komma igång igen....så smått

Av Cina - 27 april 2011 08:40

Återigen kan jag skriva - bloggandet står mest stilla här  . Nu gör jag ett försök till att komma igång o reserverar mig samtidigt för att jag kanske ändå bara känner att Nä, det här är inget för mig.....


Tänker inte försöka återge vad som har hänt tiden före söndagens bruksprov. Bara kort då - jag har varit glad....haft tråkigt....haft kul o jättekul...varit trött...pigg - dvs haft det som folk har det mest.


Något har hänt, mycket har hänt o så har ingenting alls hänt   


Jag är idag både mer mig själv samtidigt som jag letar efter mig själv   .   


Men nä - nu slutar jag svamla i gåtor som för någon bara är massa ord medan det säkert finns de som förstår o vet vad jag syftar på.


I allt detta jag kallar mitt liv har jag blivit än gladare över det faktum att jag har Yalla och genom träningen med henne dessutom träffar härliga vänner och kompisar   


 


Idag är den onsdag, jag är ledig, och idag ska det ske.....jag o Yalla ska så smått börja på att träna in lite nytt. Med mina mått mätt fick vi kvitto i söndags på att vi så att säga kan lägreklass, nu ska vi bara hitta rätt så att energin och fokus räcker hela vägen. O den kommer vi att hitta - framförallt genom att lyssna på och ta in erfarenhet från våra träningskompisar  .


Nu ska vi ju inte bara träna in nytt.....ska minsann finputsa på vårt gamla oxå för att bli riktigt klara att ta nästa steg.


Må gott alla   


Var vänlig, för varje människa du möter utkämpar sin egen strid.







 
 
Ingen bild

Susanne

27 april 2011 11:24

Lite gammalt, lite nytt och lite just nu..är väl den sammanfattande träningsgrejen för tillfället...och där är vi alla,hehe.

Ses ikväll, tårtetajm, mums!!!

 
Nina

Nina

27 april 2011 12:54

Ja det är väl icke en dag för tidigt att börja dona med nästa nivå :). Tycker jag! Nästa tävling blir det lunch och extra energi till Yalla helt enkelt - spåret lär du ju icke behöva oroa dig för iaf :). Syns ikväll! //Kram kram

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards