Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Cina - 3 oktober 2010 09:53

vaknade igår vid halv sju och var inte utsövd   , eller yallafall inte utvilad. Dagarna innan hade nog varit lite väl mastiga för mig just nu i läget jag är...Nåväl började förbereda packning för skogen...tog morgonrundan med Yalla o så kände jag att gasen var slut   .




När budet från Mariana o Göran kom om lite lydnadsträning uppåt eftermiddagen blev jag än mer nöjd   .


  

FS med påminnelse om tempoväxling för Vera,

  


Vackra Vera vilar efter att ha kört FS, fritt följ o så hopp....snart dags igång igen med...  

tungapportering o så avslutades hennes träning senare med ljudgivning   . Lyckliga Vera fick så bollen och jag kunde inte låta bli att fotografera henne när hon på sitt alldeles eget lilla vis uppmanar till "ta bollen då, försök ta den från mig då"

  

Jag o Yalla vi körde i vanlig stil igång med...

    

  

efter några inkallningar (antivarianten) kom så...

  

  

vi avslutade vår träning med krypövande. Återigen kändes det hoppfullt, dvs krypet ska vi fixa   .


Kan ärligt säga att mitt intresse för att öva med Yalla höjdes en del strax innan vi skulle träffas på klubben förresten   . Har de senaste veckorna varit inne ett par gånger o kollat provtillfällen, nu när liksom min operation är gjord så kan jag på ett annat sätt planera.....o igår då slutade jag bara sitta o titta o räkna veckor - vågade trycka på SKICKA     (tack Mariana för telefonpeppningen) Nu kan jag inte annat än hoppas på turen oxå då, turen att få chansen att prova (eller tävla som det oxå kallas   )


undrar om jag inte ska öva lite idag oxå.....eller kanske ta det piano? Vad jag än gör önskar jag yallafall oss alla en skön söndag   

Ovido - Quiz & Flashcards