Alla inlägg den 13 september 2010

Av Cina - 13 september 2010 09:52

Slut i rutan efter fyra intensiva dagar   med hundträning ihop med gruppen och GBA.


Återigen påmind om att jag måste bli tydligare och än mer framstå som den av oss, mig o Yalla, som vet och kan. Jag ska vara den trygga ledaren som lägger en bra grund genom att få min hund att veta vad jag vill.


Nu ska jag bannemig då o då titta i mina små noteringar både från denna och tidigare träningshelger o veckor, för jag har ju noterat både då och nu.


Nu ska jag bannemig ta ansvar för det här så jag slipper känna mig som en velpotta i träningssammanhangen och på så sätt skaffa mig ett onödigt dåligt självförtroende.....en plan alltid liksom   . Innerst inne vet jag att jag kan.....nu ska jag bara våga visa oxå....inte tänka så mycket utan mer "göra" så att säga.




Ännu en gång tack till GB       

Ovido - Quiz & Flashcards