Alla inlägg den 2 september 2010

Av Cina - 2 september 2010 21:18

Nedräkning hade börjat, semester snart igen   . Men så var det ju det här med att det skulle komma ett brev, ett brev med tider o annat för min operation.

Inte kunde jag tåla mig längre utan idag tog jag kontakt med "väntelistan" igen o döm om min förvåning.....jo tiden har blivit flyttad, din operation är nu planerad till den 16:e september   .....oooops. Kan tyckas att vadådå? Fyra dagar tidigare....vadådå?


Jaja jag blev yallafall genast mycket nervösare...o så både lättad o stressad. Nu får liksom lite planering läggas om.


Bilen min ska ju in nästa vecka för att få en buckla fixad samtidigt som jag ska kvittera ut en hyrbil för bil behöver jag ju   . Tack o lov att jag har hyrbilsförsäkring...för sånt betalas inte av vållande utan där står han bara för skadorna på min bil. Självriskeliminering o 1/3 av kilometerkostnaden får jag leta efter i egen plånbok....ja ja tebaks till dagens planeringsrubbning.


Hyrbilen ska lämnas tillbaka i samband med att min egen är klar....hmmm fundering fundering o så kom jag på. Den får helt enkelt lämnas in dagarna innan min operation.....o så ska Yalla lämnas....ja ja det ordnar sig som sagt dagarna innan.


Hur som - tre arbetsdagar kvar, sen börjar semestern med att jag under onsdagen ska fixa provtagning, njuta någon timme i frisörsstolen o sen någonstans på eftermiddagen så får min bil tömmas för att sen köras till verkstaden.....Känns himla bra att veta att jag har hundvakt då   , eftersom GB kommer hem o hälsar hos mig lagom tills dess.


Vet inte om det märks, men jag kan helt klart säga att ett tag var jag lite smått förvirrad, lite sitter nog kvar ännu....vad göra när o så. Men nu så tycker jag det känns som att jag har struktur eller början till det i alla fall.


Jag har t o m tänkt på att ringa o meddela att jag inte kan vara med o trampa spår till elittävlingen, lustigt men det var en grej som jag direkt fick dåligt samvete för   .



Men tänk så skönt, när jag väl är läkt, att slippa det jag nu bär på   o slippa det som det för med sig.  


  




Av Cina - 2 september 2010 09:19

full rulle på jobb nu     - månadsbokslut....snart semester...o så sen snart operation.....Ja jag börjar känna en viss nervositet o stress.....Ska bara samla mig liksom.


  

Ovido - Quiz & Flashcards