Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Uppdatering

Av Cina - 27 februari 2011 19:22

lite hänt sen sist, kort o koncist.....


ny fön är införskaffad i utbyte mot sladd som inte passade till det den var tänkt. Skönt att kunna torka håret snabbt igen   .


Mat till Yalla är oxå inhandlat så nu slipper hon den närmaste månaden att käka den där "skit"maten.


Bilen har i helgen fått ett riktigt bad - ren både utanpå och inuti   och i veckan ska den in på service o bli ytterligare ompysslad.


Själv har jag denna helgen bara tagit det lugnt, fått god mat och haft gott sällskap uppe i Ängelholm   .

Yalla har haft en större flock än vanligt att hålla reda på....och hon har dessutom fått busa loss på Sveriges finaste sandstrand.


nu drar det ihop sig för att salma ihop sig inför en ny arbetsvecka, måste förresten tillägga - 8 arbetsdagar o sen är det dags för långhelg igen, tjohooo.



må väl   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards