Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Cina - 5 februari 2011 19:42

  

visst blåste det lite idag, men tack o lov inte mycket regn o jodå jag fick rätt minsann för innan jag for hemåt så tittade solen fram minsann   .


Idag fick Yalla spåra ett spår trampat av BoxerNina. Det är en superduktig spårhund jag har o ser jag bara till att lita på känslan i linan mer så blir spårpåsläppen oxå bra   o så kan vi ta upp den lilla kära tanken "lita på hunden" när jag ändå är på G. Alltså lite miss från min sida i starten men sen så fick Yalla visa vägen genom spåret helt o hållet o gjorde det bra   .


Budisarna som vi körde efter Thelmas spår, som jag trampat o som oxå gick fint, ja de blev oxå riktigt bra.


Så kom vi då till uppletandet o ja....same same...med tillägg av ett par inkallningar eftersom Yalla for rakt ut till vänster i syfte att kolla läget, inte för att leta saker. Vi får till utskicken, Yalla letar fint o griper för att komma in. Tre av fyra föremål idag dessutom hela vägen in till mig   . Men jag är dålig på att vara helt o hållet där i ögonblicket....jag blottar egentligen här min dåliga självkänsla o är mer koncentrerad i tanken typ "vad tycker de andra....hur ser det ut...." Det brukar sägas av kloka att vi är själva våra egna värsta kritiker....jag tror inte på mig själv o min känsla o ja....går inte djupare in på det där.


När jag o Yalla var ute på raste o avkopplingsrunda så tänkte jag bara "banne mig om jag ska åka hem med minnesbilden av ett från min sida ofokuserat upplet. Så ut med föremål o "klänning" på Yalla o så lyssnade jag till alla de goda råd jag fått innan och min känsla. Hade en plan för vart jag var på väg på linjen, vart jag skulle stanna för att skicka o ja....med bara skogens träd som vittnet säger jag WOW vilket uppletande   . Vi kan eller rättare sagt - jag kan jag oxå inte bara min hund   




  



Nu har kvällen lägrat sig över bostaden och jag har hunnit vara en sväng på Ikea o shoppat lite tavelramar för presentkortet jag fick av kollegorna i måndags. Har ska det bli nya tavlor minsann   inte ikväll dock utan så småningom.


Ikväll, eller rättare sagt nu blir det lite Pizza o Melodifestival.


Ha det gött   



Ovido - Quiz & Flashcards