Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Cina - 10 februari 2011 08:20

ett kort litet inlägg mitt i veckan,


Spänningen stiger känns det som o då tänker jag främst på min standardhöjning i boendet   . Meningen var att jag igår skulle få inmonterat tvättmaskin o torktumlare....men se maskinerna hade inte blivit levererade så 15 minuter innan jag skulle lämna jobb för att åka hemåt fick jag bud på förändringen i planen.....nu hoppas jag på att det blir klart på fredag.


Skönt en sån dag, som liksom halvvägs inte blev som tänkt, att den ändå slutade som det var tänkt. Träning på klubben i glada vänners lag   o som vanligt spekulerade snillena runt bordet o garvade åt det mesta.


Håll tummarna idag för att budet blir att maskinerna levererats till området så jag slipper behöva tänka på tvättstugan.....


  



Ovido - Quiz & Flashcards