Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Cina - 20 februari 2011 16:34

Nyss hemkommen efter en dag i skogen.


Starten var allt annat än skön med tanke på -8 grader   och en liten liten stund funderade jag faktiskt för att åka hem direkt eftersom kylan gick rätt igenom kläderna....men inte då. Såklart ville jag stanna ute i skogen tillsammans med gänget o träna lite.


Jag o Mattias körde lite rapportskick med både Trym o Yalla - utvärderingen utföll till att vi tar paus på obestämd tid i vart fall med Yallas rapportande....den där nöten med att Yalla inte går iväg från mig är där fortfarande o det känns bättre att då lägga ner o satsa på spår med henne. Vi får se vad som händer i framtiden.....  .


Vi hade hur som en härlig dag i skogen allesamman och värmen i gänget gjorde att kylan gick att stå ut med....än bättre blev det när oxå solen tittade fram o det med besked   .


Yalla ligger nu o slappar på sängen efter att äntligen fått i sig lite ordentlig hundmat igen, när kassan blev skral köpte jag budgetvarianten på hundmat vilket kan sägas i långa loppet ter sig som en dyr variant....hon har på ren svenska aldrig skitit så mycket som på budgetmaten   . Åkte in om Staffanshulla o fick låna lite riktig hundmat av Helen   som oxå ger sina av NutraNuggets.


Nu blir det lite söndagsslappande här - önskar alla en härlig start på den nya veckan   


Ovido - Quiz & Flashcards