Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Cina - 28 februari 2011 21:08

Hej hoppsan vad jag blev förvånad idag när ett sms damp ner i mobilen under arbetsdagen....ja alltså sms får de flesta då o då i tid o otid, det var avsändaren som gjorde mig förvånad. För det var minsann kallelse till Mammografiundersökning som dessutom gått via "Mina vårdplatser" - tjolahopp nu börjar sjukvården bli riktigt modern   . De andra gångerna har det varit kallelse via vanliga snigelposten.


Dagens sms nr 2 var från bilverkstaden som hälsade mig och min bil välkomna in imorgon.....



Så var det måndag kväll och vi, jag o Yalla, har precis landat hemma igen. Efter promenix o kvällsfika tog vi en sväng om ICA för inköp av mjölk, ost o bröd typ och landade någon timme nere på klubben.


Där var det en del aktivitet med lydnadsträning. Vår träning är inget som jag höjer till skyarna....ömsom vin o ömsom vatten. Kunde dock konstatera att när jag plockade fram o använde klickern så kändes det bättre   


Nu ska jag väl ta o logga in en sväng på Facebook o kolla hur vännerna har det - för det är ju där man numera ses....på fejjan   

Ovido - Quiz & Flashcards