Alla inlägg den 28 november 2010

Av Cina - 28 november 2010 19:49

Helgen har varit mycket behaglig o det känns verkligen som att batterierna är laddade   .


Fredagen avslutades på jobb med lite "after work" och det var faktiskt första gången någonsin ett sånt event hölls på firman. Extra fräckt var ju att det var vi på Finansavdelningen, en av de rent administrativa avdelningarna, som kom med idén och genomförde det....    - roligt och uppskattat.


Lördagen blev sen ganska lugn - promenixer med Yalla där hon o jag passade på att busa i snön o ha kul. Så plockade jag fram lite adventsattiraljer o julpynt....så kul faktiskt o pyssla lite.

Julstämningen kände jag ju bara jag tittade ut,


  


  



Sen förgylldes kvällen av att vi samlades ett gäng, onsdagsgruppare o torsdagsgruppare, hemma hos RöeEva o Crille för lite glögg, mat o såklart mycket snack o skratt. Tack igen till Eva o Crille   .



Upp ganska sent idag för mig....kl 08.30 men så kom jag inte till ro förrän vid halv tretiden nåt...så sömnen var inte lång så att säga.


Sen har det mest varit,


  

känns allén igen?


 


 

   


o sen så drog vi ut o handlade lite "grisabla" o annat smått o gott - på vägen hem stannade vi till vid....

    

klubben, stugan låååångt bort i fjärran här..


Nu är det snart dags att ta nattarundan med Yalla o så förbereda sig för en ny arbetsvecka.


Ha det gott alla   



Ovido - Quiz & Flashcards