Alla inlägg den 21 november 2010

Av Cina - 21 november 2010 16:43

nyss hemkommen från ett antal härliga timmar på klubben ihop med ett par stycken ur gruppen...Det började med lite lösa planer redan tidigare i veckan med Gosia o Lotta om lite övande som idag söndag o så hängde Vicky o Susanne oxå på   . Nervöst men så himmelens kul o nyttigt. (ja jag blev alltså nervös för budet var att jag skulle få en genomkörare i lägrelydnaden)


För såklart, lika bra att erkänna direkt, går jag ju rakt in i mitt ökända mönster o har en Yalla som ligger på lite för mycket osv osv. Lite om o om o om o om igen alltså över mig...Men med falkögonens och Piff o Puff tips så lämnade jag o Yalla planen nöjda - okej Yalla hade väl varit nöjd redan i läge ett där hon fick styra en del....men alltså vi lämnade planen o jag hade känslan av att ha haft en attans fin linföring etc   . Kompisarna piffade o puffade mig o Yalla kan man verkligen säga - tack för det gänget   . Måtte jag ta mig samman innan ni tröttnar på mig o mina akilleshälar   .


Igår körde vi fyra spårpåsläpp o de vågar jag väl påstå fungerade finfint, likaså budföringarna till Jonas.



Annars lever väl livet som det brukar leva s a s - inga stora händelser i någon riktning alltså just nu i mitt liv och det kanns både bra och okej.


  

Ovido - Quiz & Flashcards