Direktlänk till inlägg 9 januari 2012

Inte väntar jag på Knut inte

Av Cina - 9 januari 2012 21:54

Julen åkte ut nyss   , eller rättare sagt så åkte den ner i kartongerna igen o upp på översta hyllan i förrådet mitt   . Det kändes liksom att det fick bli så denna gråregniga måndag. Det enda som nu ändå finns kvar är min lilla egenkomponerade "utejulgran" som består av ett gäng bambupinnar i konform pyntade med en sån där liten ledljusslinga....den kan få stå ett tag till o glittra lite i januari.


Innan jag ägnade kvällen åt att packa undan julen så tog vi en sväng ner om klubben där det kan sägas börja andas lite säsongsstart....valpar med sina tvåbeningar i full gång. O så blev det en sväng ut i regnet ihop med de redan genomblöta kompisarna Leif o Benzon....fy va blött det var på planen  .   Får väl förresten ta o plocka undan julen på klubben oxå nu i veckan.....kan bli bra att ta det på onsdag typ. Ikväll kom i alla fall kallelse till årsmöte upp  


Nä tror det får bli en date med John Blund nu   

 
 
Nina

Nina

9 januari 2012 22:14

Även här ska julen åka ut i veckan ... Lite synd ändå för det är rätt mysigt med extraljuset om man säger så :). Blötan måste ha nått nån form av världsrekord! Sjukt. På riktigt. Nanna sött! //Kramkram

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards