Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Cina - 31 oktober 2011 18:46

Jamen hej hallå, det är jag igen  . Nu har det runnit en del tid mellan fingrarna och jag ger direkt upp återigen att ens försöka återge vad som hänt o vad jag gjort osv osv. 


Men jag drömde en dröm inatt som bara inte vill släppa taget o jag vill skriva om den  skriva av mig den....


Jo inatt så var jag på intervju, någon form av jobbintervju....satt i en blå liten soffa med en personalare och tilltänka chefen mitt emot mig. O jag hade tydligen skickat in en ansökan o ett CV som gjort att de fått intresse för mig  . Det jag minns är att de tydligen har presenterat en organisation, tilltänka arbetsuppgifter o så..för jag har bilder som liksom påminner om en matrisorganisation i minnet oxå..o så höll jag på o berätta om mig själv, fick frågor hur jag skulle hantera både det ena eller det andra svåra....Tror det var någon form av myndighet för jag hörde något om kallelser o jurister o så var det något om en domare....kanske hade sökt jobb som ny fotbollstränare förresten? till ÄFF kanske??


ja alltså - drömmen verkar ju klart såhär långt bara trevlig...en av sakerna som sitter kvar hos mig är att jag minns att det var något om att de inte kunde betala mig eller nåt...kanske inte tillräckligt?  


Det jag nu undrar är,

försöker mitt undermedvetna säga mig något o i så fall vad?

"uppskatta det du har Cina"! "våga försöka, du är intressant Cina"!?


undrar just om jag ska lägga mig o försöka drömma för att få ett svar   Men hur som, jag vaknade med en skön känsla som gjorde att jag sträckte lite extra på mig direkt jag klev ur sängen.....så något undermedvetet har ju drömmen gjort.


      

Ovido - Quiz & Flashcards