Alla inlägg den 31 januari 2011

Av Cina - 31 januari 2011 19:23

Dagen idag började som en vanlig måndag.....njae lite annorlunda faktiskt   . För frukosten avbröts abrupt av att jag tappade müssliskålen i golvet o fick dra fram dammsugaren....kul syssla halv sju på morgonen NOT.


Men men - det hela rättade upp sig när föräldrarna ringde och sjöng för mig "vi gratulerar, vi gratulerar....." O sen har dagen fortsatt lite så, för många grattisar har det kommit   Tack för det alla   Jag gillar det faktum att jag får fira ännu en födelsedag o bryr mig inte jättemycket om att jag blir äldre...hellre det än alternativet.


Firad blev jag ju dessutom redan lite i lördags av föräldrarna, med tulipaner röda som står så fint här hemma o så med en liten peng   


Tack igen alla  

som tack får ni alla här en bild som, tro det eller ej "hehe", har nästan 20 år på nacken....Det är jag till höger i bild   



Ovido - Quiz & Flashcards