Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Cina - 16 januari 2011 15:45

Idag har verkligen töandet tagit fart. Såklart hjälpte gårdagens regnskurar något men jag tror ändå att de 3-4 graderna "värme" vi haft idag gjorde susen på riktigt   


Så nu får man träna upp "torka-hund-efter-promenix" momentet   . Kom in för en stund sedan, torkade Yalla o så gick vi in i badrummet för lite kloklipp o öronvård.....Tydligt var att jag inte ens halvtorkat den lilla damen för som det vitkaklade golvet såg ut     . Men men - vad är lite skit i hörnen mot ett rent helvete....


Igår var vi några timmar o tränade i ridhuset   . Jag, Susanne, Lotta o Boxer-Nina. Duktiga hundar o jo vi var oxå duktiga. Aha upplevelse igår för mig - när jag själv kände hur jag smööög i vänstersvängarna.....blicken framåt och sträckt rygg....bestämd gång o så blir det så himmelens bra   .


Idag har jag ägnat dagen åt att odla mig själv lite - pratat med några vänner i telefon o sådär....Det har hänt en del den senaste tiden som gör att jag tagit till mig tanken igen att hålla kontakten med mina vänner medan vi alla finns här....det är ju inte alla som finns på Facebook o så ju   .


Yalla har fått sitt ändå, långis direkt imorse o så nu en sväng ner om klubben. Appellplan liknar just nu de tusen sjöarnas plan MEN där är gräsfläckar minsann   .


Nej nu ska jag ringa mina underbara föräldrar






Ovido - Quiz & Flashcards