Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Cina - 8 januari 2011 19:28

Om vi bortser från att det regnar ute o är plusgrader så känns helgen hittills riktigt bra   


Seg start imorse men sen så....väl framme för träning i ridhus tillsammans med gänget så var jag på banan igen tycker jag.


Träningsmässigt kändes det bra - jag var fokuserad och inte fullt lika mjäkig som kan sägas annars varit ett kännetecken för mig. Med lite påhejjande från gänget kom t o m än lite mer agerande fram hos mig o Yalla svarade såklart direkt med att än mer våga förlita sig på mig   


Jag vågar t o m påstå att krypet var okej...ja alltså liksom första gången på jättelänge o till på köpet med publik = godkänt   .



Julen plockade jag bort här hemma redan igår kväll o idag passade jag på att inköpa lite nya växter.....mmmmysigt att pyssla om bostaden min.


Kvällen lär jag ägna åt att först äta lite Taco's o sen blir det nog både TV-titt o lite datatjatande     



ha en go lördag allezusammen   

Ovido - Quiz & Flashcards