Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Cina - 11 januari 2011 20:31

Laddade ikväll oxå för en ordentlig promenad dvs långrunda med raska kliv....men tji fick jag för bitvis var det återigen rena rama iskanan så takten blev ganska maklig   .


Men men vad gör det om 100 år typ?


Det märks att vi fått ovanligt mycket snö för våra trakter för inte minskar det vita nämnvärt trots lite plusgrader inte....det ligger där o är numera ganska hårt, men inte hårt nog att alltid bära mig i alla fall utan jag sjunker igenom....orkar inte med mer försök till att pulsa i det där.


Annars är jag rätt nöjd idag - löste en nöt på jobb och lyckades få fram uppgifter ur ett ganska nytt system så att vi kan rapportera korrekt uppgifter till Skattemyndigheten   . Tänk vilka grejor som nuförtiden gör en nöjd   .


Ikväll är min tanke att ta igen lite av den sömn jag missade inatt - nej inga spännande saker utan mest bara en sån där kväll med svårt att somna o vakna varannan timme typ....av någon outgrundlig anledning   


  

Ovido - Quiz & Flashcards