Direktlänk till inlägg 29 augusti 2010

Sista helgen i Augusti

Av Cina - 29 augusti 2010 21:06

Har haft en skön helg   


började med lite aktivitet a la rapport ihop med Trym o Mattias. Gick väl sisådär....nästa gång tänker vi till igen, eller hur?


Kamplusten hos Yalla o Trym gick iaf inte att ta fel på,

 



  


på lördagen körde vi lydnadsträning på klubben


Vi blev ett nätt litet gäng,


Nina o Thelma

 


 


Nina o Yaxxon

 


Bergströms, här representerade av Mariana o Vera

 

Jonas o Frasse

 


Susanne o Ulla

    


ja o så var ju vi där oxå - jag o Yalla    .


En bra träningsdag på alla sätt, jag tyckte en polett trillade ner....vi får se.


Idag har det mest varit fliten som rått här - storhandlat vilket vill säga att jag har fyllt på kyl o frys   . Så har det blivit fixat o trixat lite här hemma....o tvättat....


o så var klockan ett tu tre 21.15


  

 
 
GBA

GBA

30 augusti 2010 00:31

Jösses amalia,här har det hänt en del ! Vilket i sin tur betyder att jag inte varit ute å kollat i bloggar på lääänge:(

Fina bilder, bra med kvalitativ träning = känns + funkar bra.
Ska bli spännande att kolla av Rapporten:)

Kram

http://www.gbahundkonsult.n.nu

Cina

30 augusti 2010 08:18

Ibland händer det saker fast att det känns som det inte händer nåt ;)

Just nu vetetusan om jag tycker Rapport-kollen blir spännande ;) :)))) Joooo liiiite då'rå :p

 
Nina

Nina

30 augusti 2010 07:36

Kul med bilder från lördagens övningar :). Vi ser ju faktiskt riktigt kvalitetsmässiga ut *hehe*. Skönt med lite höstkrisp i luften tycker jag! Ha en go vecka så här efter en go helg. //Kram kram

http://www.palmstrand.se

Cina

30 augusti 2010 08:16

fanns bara bilder i min kamera på kvalitetsmässigt träningskompisar :) Jo det finns en charm med höstkänslan oxå ;)

 
Mariana

Mariana

30 augusti 2010 07:39

Så bra att du fotade, min kamera var med men som vanligt - ja, du vet;) Lördagen blev en kanondag, Veras "nypremiär" blev oxå så himla bra;))

http://gormasblogg.bloggplatsen.se

Cina

30 augusti 2010 08:14

min lilla kamera passar så fint i västficka, o ett tu tre minns jag att den är med ;)

 
Susanne

Susanne

30 augusti 2010 08:50

Det blev bra träning mellan regnskurarna. Håller med Nina, vi ser väldans proffsiga ut!

http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kicki

31 augusti 2010 18:19

Visst är det mysigt med höstluften och speciellt nu i förhösten för jag tror att det blir lite mer sommarkänsla i september så vi väntar på hösten tills i oktober tror jag. Kramra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards