Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Cina - 19 augusti 2010 08:55

Här hade jag tänkt smyga lite o testa ny blogg sådär i det tysta   - leka lite hemligeArne, men inte gick det inte. "elementärt my dear Watson".


Så nu är det ute - ny blogg för mig oxå och skälen till det....kan vi strunta i   .


Träningen igår innehöll för min o Yallas del budföringar i ett helt gäng till Mattias som för dagen utrustat sig med torkad lunga. Jag trodde inte Yalla skulle gilla nytt godis o lite rätt fick jag - hon älskade det   .


Trym fick oxå lite hjärngympa igår. Platsliggning först där han de första 30 sekunderna gjorde allt för att hålla bröstkorg o mage ovanför det blöta äckliga gräset   men alltså även en sån killa har begränsningar i uthållighet och kapitulerade o lät hela buken bli blöt.



Hemma igen vid kvart över nio gjorde jag något som tror placerar mig i ett fack för smått knäppa typer - dammsugaren åkte fram o jag jagade upp alla tussarna strax innan det var dags för mig att nussa. Hur galet är inte det...dammsuga efter 21? Tur man bor på bottenvåningen   .



(men vilka kul gubbar här är att använda....barnsligt lyllig över dem är jag)


Ha en toppendag   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards