Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Cina - 20 augusti 2010 10:37

Nu börjar jag så smått tycka om vanliga tuggummi   och har därför oxå ännu mer förstått att jag fortsatt med nickovarianten mycket pga smak o konsistens   . Ja alltså i alla fall nu när jag då alltså ändå röker.....  . Förhoppningar finnes att nickotuggisarna snart skall kunna tjänstgöra som de hjälpmedel de sägs vara....


Hittills har V6 Sweet Menthol och Stimorol Original smakat bäst - o för att få ungefär samma känsla i tuggandet av de häringa "ogiftiga" tuggisarna har jag kommit fram till att 1,5 bit är perfekt. En är för lite o två bitar alldeles för mycket   ...intressanta saker eller hur?



Förutom att syssla med utvärdering av tuggummimarknaden igår, så blev det faktiskt en stund på klubben för lite hundiga saker.


Yalla o jag hittade en egen liten hörna som vi höll oss i o nog fick vi i mina numera ganska ostrukturerade träningsögon en bra stund....lite pip o frågeteckan kom det väl från damen som i mina ögon klart visar det kända hormonsvinget från löp nu. Räknade efter för någon vecka sedan o jovisst hon hade ganska helsäkert varit i löp nu.....o snart såklart efterperioden. Ska bli så skönt när detta mer o mer lugnar ner sig i framtiden.....  


Återigen kallar arbetet - ha en go' fredag


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards