Direktlänk till inlägg 23 augusti 2010

Gillar få mail om uppdaterade bloggar

Av Cina - 23 augusti 2010 08:52

Bloggbyten har ju kan tyckas duggat tätt för min del   , ja o någon till kanske   .


Det kändes faktiskt trist att lämna bloggtown för jag gillade funktionen "prenumerera" som inte fanns hos one.com   . Den senare nämnda varianten var dessutom inte alls intresserade av att öppna den möjligheten utan jag skulle själv "bjuda in" vänner så att de skulle få mail....o det där att liksom bjuda in på det viset är iiiiiiinte riktigt jag, om än att jag gjorde det till ett par stycken   .


O nu så har jag hittat en website som gör det möjligt för min att prenumerera!!!!   och inte bara det - jag kan enkelt söka bloggar att läsa utifrån ämnen etc   .


Bloglovin heter den nya sighten som jag hittade först i Ninas blogg. Jag ska ärligt erkänna att först förstod jag inte riktigt o det är först nu i helgen som jag tog mig tid o kolla.....o jodå, jag kan sätta inställningarna så att jag får mail när någon av "mina" bloggar uppdateras   . Än så länge har jag visserligen bara lyckats med några bloggplatsen-bloggar.....men vi får se, kanske det funkar för alla?


Det var det om detta - lite blogg"kunskap"   - tror det blir lite bloggande ikväll när regnet öööööser ner.


see you   

 
 
Nina

Nina

23 augusti 2010 09:21

Teknikens under :). Den häringa Bloggplatsen är iaf bra tycker jag. Nu har jag ju alla blogga under favoriter på datorn så det här med att prenumerara har jag inte riktigt orkat sätta mig in i ... *hmm*. Ha en go måndag! //Kram kram

http://www.palmstrand.se

Cina

23 augusti 2010 10:54

eftersom det retar en del på jobb, så blev jag glad över att "slippa" skylta med att gå igenom blogglistan :) Jag vill ju oxå gärna vara uppdaterad ganska direkt ;)

 
Susanne

Susanne

23 augusti 2010 12:46

Äh jag kollar och väntar nyfiket om det har uppdaterats något,hehe.

http://svedalabrudarna.bloggplatsen.se

Cina

23 augusti 2010 12:52

jag erkänner - jag är alldeles för nyfiken :))))o vill veta direkt

 
Mariana

Mariana

23 augusti 2010 19:56

Jag använder också bloglovin men den fungerar inte alltid så nyfikenheten får ta över;)
Just nu är det ett litet uppehåll i regnet, så nu ska jag passa på ta prommis med doggsen, snabbare än snabbast;)!

http://gormasblogg.bloggplatsen.se

Cina

23 augusti 2010 20:30

lite luttrad är jag av det här med bloggar o funktioner så....än så länge gillar jag blogglovin, som ett verktyg av alla :) Bästa verktyget är ändå nyfikenheten ;)

Uppehåll just nu här oxå - men jag fick en illavarslande huvudvärk :( Åska???

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards