Alla inlägg den 25 september 2011

Av Cina - 25 september 2011 16:07

Svävar lite på små moln idag - äntligen har jag kommit dit igen, då jag kan säga "uppflyttad till högre"  . Jo jag blev ju nyfiken o kollade - jag o Demo, älskade vackra Demo blev uppflyttade till högre den 29 oktober 2000. Men då är då...o nu är nu


25 september 2011 -  Demonen's Yalla Yalla Uppflyttad till Högreklass Spår  

 

Totalpoäng 466 - Special 239/Lydnad 227

I Specialen står spåret helt o hållet för alla tvåhundratrettionio poängen, avstod budföringen eftersom vi haft lite strul där....

Spårpåsläpp alltså en finfin TIA o spåret NIA (en pinne bort). Hon är

verkligen en spårprinsessa Balla Yalla    

Denna spårprinsessa ska sen inte ha annat än beröm även för lydnaden....eller som domarna sammanfattade det "en bra och trevlig hund som med lite "hmhm" ledarskap kan bli hur bra som helst"     .


Nu ska jag och Yalla njuta lite av bravaden - sen ska jag banne mig för första gången i mitt liv ta tag i och avlägga bruksprov (tävla  ) i Högreklass....typ någon gång nästa år...TJOHOOOOOO (tror jag, fniss).


Stort stort tack för alla tummar, lyckosparkar o you-name-it.....   



 





Ovido - Quiz & Flashcards