Direktlänk till inlägg 7 mars 2011

En av tre avklarade

Av Cina - 7 mars 2011 20:10

Det underbara vädret har vi jfått se och framförallt känt lite av idag oxå och det var en härlig promenad både imorse o när jag kom hem, ljuset alltså ljuset   . Luv it - hoppas hoppas få mycket av den varan nu framöver o då framförallt på min lilla långhelg.


Två dagar till sen kvitterar jag ut några dagars semester igen minsann   - eftersom jag under hösten var sjukskriven rätt många veckor pga operationen så hade jag ju lite dagar "över" såhär strax innan semesteråret tar slut. (Vårt semesterår löper 1 maj till 30 april.) Jovisst vi kan spara dagar men varför liksom?


Lite planer har jag gjort upp för mina semesterdagar,

Torsdag träff med kusin Lisa o så tar vi en dag i Helsingborg med lite fönstershopping o lunch, jag minns inte senast jag var o kollade Hbg   ...framförallt inte senaste det var på dagtid   . Fredagen börjar, är det tänkt, med att frissan sätter saxen i barret mitt...o sen blir det minsann en tur ut åt "Vetebröd" till för träff med Catta, Nea o så Nixxon o Bea  . Sen får vi se.....



Dristade förresten mig för en stund sedan till att kolla in lite bruksprovsdatum....om man kanske eventuellt skulle....ja nångång alltså va   . Helgens övande o våra småstunder med övningar på promenaderna börjar ju liksom ge blodad tand - det börjar bli riktigt kul igen o öva med Yalla. Ska minsann ta fram min lilla anteckningsbok där jag samlat tankarna efter träningshelger o läger ihop med GB....vet att jag däri finner en del nyttiga tips o tankar....


Tjohooo det börjar kännas vår minsann på många fronter   






 
 
Nina

Nina

8 mars 2011 08:05

Gud så skönt med en liten minisemester bara så där :). Gotta love it! Frissan skulle jag oxå behöva besöka men det får vänta lite så jag verkligen kan imponera med min utväxt *haha*. //Kramar

http://www.palmstrand.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cina - 16 september 2012 21:16

Det är väl attan vad veckorna drar iväg, o med dem helgerna.    Vardagarna som varit gick mest i arbetets tecken som jag minns de nu, jo såklart ett par kvällar på klubben var där ju oxå. Måndagen minns jag mest för fågeldansen som jag o Ya...

Av Cina - 11 september 2012 06:37


Idag för fem år sen föddes de   Demonen' Y-kull även kallade Y-bisarna. Grattis, grattis o då ett speciellt grattis till mig för att jag är en av dem som har en av dessa ljuvliga Y-bisar.       Idag blir det lite extragott till kvällen för d...

Av Cina - 9 september 2012 20:36


Vilken underbar dag det varit idag! Morgonpromenaden vid sjutiden var helt underbart ljuvlig med ljum temperatur o vinden som varit rätt envis i veckan hade äntligen lagt sig. En sån morgon är skön att uppleva när man vaknar lite trött dagen efter ...

Av Cina - 2 september 2012 20:40

Söndagkväll igen då'rå o nu i ny månad. Lönen kom in i veckan o mer eller mindre försvann direkt   o jag kan inte låta bli att konstatera att jag återigen kommer att lära mig leva a la "lyxfällans" små budgetar och försöka se till det jag har och i...

Av Cina - 27 augusti 2012 21:25


så gör jag ett försök ikväll igen, men jag orkar bara inte försöka göra om gårdagens skrivande där jag försökte minnas dagarna sen förra bloggandet o återge....nä det låter jag bli. De dagarna som förflutit blir helt enkelt bara "dagarna jag minns". ...

Ovido - Quiz & Flashcards