Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Cina - 21 augusti 2011 18:28

Solen har gästat oss hela helgen, helt underbart skönt  .


Såklart har det blivit rätt mycket aktivitet med Yalla tillsammans med träningskompisarna och båda två, allihopa har vi stortrivts. 


Återigen har jag lagt listan "att göra" lite åt sidan....kan göra det sen någon gång och det här måste jag skärpa till mig med. Märker hur jag ändå blir lite irriterad på mig själv för att jag inte får tummarna loss....men det är något i mig som säger att det inte gör något, det kvittar...är ju bara mig själv det drabbar liksom. Men jag är ju rätt viktig, för mig. Inte minst märker jag det när min egen frustration, över att inte ha gjort vad jag borde, gör sig klart påmind.


Måste lossna ur det där. Jag har tid både till att göra det jag borde och det jag vill, numera inom vissa gränser....

Men ändå, trots ett litet mått frustration just nu så, har helgen varit skön och rolig.


Imorgon har jag ledigt från jobb eftersom jag ska på en läkarundersökning som kräver fasta och andra förberedelser som börjar redan ikväll. Måtte allt nu vara okej, jo jag känner mig bra så.....peppar peppar.


 

nä nu har jag sån där bloggtorka igen....vill skriva men...nä.


  



Ovido - Quiz & Flashcards